megint kedd van?

2010.10.05. 14:05

Rohadék eső. Soha nem megyek ezentúl 500 méternél többet gyalog ha esik. Szerteszét ázott a cipőm...

Aztán felnézek a zindekszre és ott a gumicsizmás írás. Na persze, ilyenkor senkinek nem jut eszébe hogy egyenjogúság. A nőknek mindenféle csizma, színes, kicsi, nagy, virágos meg tökömtuggya, aztán a velveten lehet fikázni. De arról nincs szó hogy a pasikkal mi lesz... Vajon miért? Aztán jobban belegondolva rájöttem hogy nem tudom valaha felvennék e gumicsizmát városban. Falun is csak ha a határba kell menni, de ha esik akkor meg megint minek indulnék el? És hogy még fizessek is érte? Azt hiszem ez a divat is el fog kerülni...mint ahogy a férfitársaimat is.

Este edzés. A jubileumból ki is maradt, azt is egy éve kezdtem. Na nem mondom hogy látszik, de kilókban már mérhető az eredmény. Pedig van hogy nagyon nem megy...szombaton pl a kutya se tudja mi volt velem, de reggelről olyan fejfájásom lett hogy csak ténferegtem az edzőteremben. Aztán este bekoktéloztunk kicsit (na jó nagyaon, de akcijós volt) és másnap már jobb lett. Ebből levontam a következtetést, én már akkor vagyok másnapos ha nem iszom. Azóta nagyon vigyázom hogy ilyen ne forduljon elő újra.

Este meg Dorkázom...egyelőre álomszerű a dolog, meg kicsit gyorsabban sikerült túllendülni az első "lépéseken" mint tavaly. Hiába no, az újrakezdés varázsa. Igazából Ő az első olyan nő akivel így megpróbálom. Eddig mindig véglegesen lezártam a kapcsolataimat, bár volt egy amit én újrakezdtem volna, csak a hölgyemény másképp gondolta. Meg ugye az ex-el való szenvedés, de Ő külön kategória...ettől függetlenül nem bántam meg, pláne ha sikerül őt egy kicsit elrontanom. Elég konzervatív dolgai vannak, bár már pedzegette hogy ha kihozom belőle a rossz kislányt akkor sok minden változhat. Úgyhogy most megint van ami lekössön...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr402346740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.10.06. 13:36:05

rosszkislányt? ;-) hmmm, hajrá!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.10.07. 14:02:53

Aztán meg ha kihozod belőle, meg majd nem tudsz vele mit kezdeni:-PPPPP Alamuszi-nyuszi nagyot ugrik:-DDDDDDDD

aJeti 2010.10.07. 15:14:29

csak lassan, óvatosan. aztán meg gyorsan, gyorsan! :D

díva naíva 2010.10.15. 09:47:50

őszintén örülök, hogy újra Dorkázol :)
süti beállítások módosítása